FANDOM

Xampinyó.jpg

El símbol és un xampinyó o bolet.

La Copa Xampinyó (Copa Champiñón en castellà i Mushroom Cup en anglès) és la primera copa de Wii, al joc Mario Kart Wii. Conté quatre circuits:

No només en el joc Mario Kart Wii existeix. Vegem-ne alguns exemples:

  • Super Mario Kart: Mario Circuit 1, Donut Plains 1, Ghost Valley 1, Bowser Castle 1, Mario Circuit 2.
  • Mario Kart 64: Circuit de Luigi, Granja Mu-mu, Platja Koopa Troopa, Desert Kalimari.
  • Mario Kart: Super Circuit: Circuit de Peach, Platja Shy Guy, Parc Ribera, Castell de Bowser 1.
  • Mario Kart: Double Dash!: Circuit de Luigi, Platja de Peach, Parc Bebè, Desert Sec-Sec.
  • Mario Kart DS: Circuit en 8, Cascades de Yoshi, Platja Cheep-Cheep, Mansió de Luigi.

Com es pot veure, el primer circuit de la Copa Xampinyó de cada una de les edicions de Mario Kart ha estat un circuit convencional, "posseït" clarament per un personatge, ja sigui en Luigi, la Peach, o bé el Circuit en 8, el nom del qual ve de la seva forma. La tendència d'haver-hi una platja en cada copa Xampinyó s'ha trencat justament amb el Mario Kart Wii (Koopa-Troopa, Shy Guy, Peach, Cheep-Cheep).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori