FANDOM

Mario Kart Wii.png

Portada del joc.

Mario Kart Wii és el nom d'un videojoc de la cèlebre sèrie de videojocs Mario Kart. Es tracta d'un joc en el que diversos personatges competeixen per tal de guanyar una cursa, entre els quals podem destacar, a part d'en Mario, en Luigi, en Toad, en Bowser, la Peach, en Yoshi ... El joc va ser presentat en la conferència el 2007 Electronic Experiment Expo per Wii, en un tràiler en que es veien personatges corrent en pistes noves, a més de detalls referents a altres edicions del joc.

Modes de joc Edit

  • Un sol jugador
    • Grand Prix, competeixes contra onze altres personatges en una competició a quatre curses i qui més punts recull guanya.
    • Contrarellotge, corres sol per intentar fer el millor temps en una determinada pista.
    • Curses Vs, competeixes contra onze altres personatges i tu decideixes les normes.
    • Batalla, lluites contra onze altres personatges en dos jocs diferents.
  • Multijugador

Pistes Edit

En total hi ha 32 pistes, repartides en 8 copes diferents. D'aquests, 16 són nous i 16 més ja van aparèixer en altres edicions de Mario Kart:

Escenaris Edit

Igual que en les pistes, hi ha 10 escenaris (on es donen lloc les batalles), dels quals 5 són Wii i 5 són Retro:

Personatges Edit

Al Mario Kart Wii hi participen 12 personatges a cada cursa, però se'n poden arribar a tenir 24 a més dels Mii's que pugui tindre cada consola. A l'inici en surten 12:

Els altres 12 es poden desbloquejar a mesura que s'avança en el joc. Per més informació, vegeu Desbloqueig de personatges.

Objectes Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori